woensdag 12 augustus 2015

Deze keer een roze kraampakket.

Laat nu het geval zijn dat ook een andere vriendin zwanger was in dezelfde periode dus de stress van de eerste was nog niet weggeëbd of de tweede stressgolf diende zich aan!
Maar ja eerst nog maar eens rustig op vakantie, we hebben nog tijd genoeg...toch...?
En natuurlijk wéér in week 41 zitten vloeken op mezelf waarom ik dit 8 maanden eerder niet al had gemaakt want ook bij deze vriendin wist ik al na een maand dat er nog een hummeltje bij zou komen...

Ok, hier zaten we dan 8 maanden verder en het moest toch echt af!
Na twee jongens zou het ditmaal een meisje worden en mijn vriendin ging dan ook helemaal los in het "roze" thema. Het stond al wel even vast dat er zeker een jurkje in de kraammand moest maar wat voor één??? Het internet staat vol met leuke jurkjes en als je dan, zoals ik, lid bent van de Bende van Twijfel dan schiet dus alleen de voorbereiding al niet op...

Maar plots kwam ik in de kast het super schattige jurkje van Petit Louie tegen dat ik van mijn allerliefste vriendinnetje had gekregen voor mijn eigen dochter. Ik ging dus voor een kopie.
Bij het Stoffeparadijs kwam ik zo'n mooi 'over-de-top' stofje tegen. Perfect voor een minimeisje.



Ik werkte de hals en zoom af met een rekbaar kantje (stoffenmarkt in Eindhoven) en deed er nog een strikje op. Ik ben best wel tevreden met het resultaat!




De slinger is zo roze geworden dat zelfs Ieoor er scheel van gaat kijken! De stofjes zijn restjes die ik van mijn tornvriendinnetje kreeg, behalve de eendjesstof, die komt van Kersenpitje in Leuven.



Tenslotte gingen deze twee tutkoordjes ook in de kraammand. Hoezo roze????



Oja, natuurlijk ben ik  van één ding vergeten een foto te maken: een überroze slabber met leuke tekst erop...

Zal ik de volgende keer dan toch echt eens eerder beginnen? Dan vergeet ik in de haast tenminste niet om alle foto's te maken!



 

2 opmerkingen:

  1. We zaten helemaal op 'n roze wolk toen we na onze twee heerlijke knullen nog een zacht mini-meisje mochten verwelkomen. Wat voelde ik me extra verwend toen ik in mijn kraambed al deze mooie persoonlijke cadeautjes mocht uitpakken! Mooi afwerkt, maar ook nog eens met 'n flinke dosis liefde gemaakt wat er echt aan is af te zien!
    Het jurkje is veel gedragen en nu nog steeds als tuniekje met 'n leuke tregging eronder. En de tutkoordjes zijn superhandig. Dochterlief blieft geen speentje, maar 't koord doet ook prima dienst als knuffel-, bijtring- en rammelaarkoord :).
    Van de slabber kan ik je nog een mooie foto sturen, nu nog zonder worteltjesvlekken, want die fase gaan we over 'n weekje of 2 pas in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks! de foto voeg ik er graag nog bij!

    BeantwoordenVerwijderen