donderdag 27 augustus 2015

Vikingen!!!

Sinds ik de mooie stofjes van Lillestof heb ontdekt ben ik helemaal fan! De stofjes zijn in veel verschillende ontwerpjes te krijgen maar die van Bora illustraties zijn toch echt de max!
Ik denk dat ik wel 10 verschillende in de kast heb liggen, een aantal al verwerkt in kleding en een heel aantal ligt nog te wachten...
Na de truitjes uit mijn vorige post was het volgende dat ik maakte met een 'Bora for Lillestoff' de Leather sweater van La Maison Victor. Ik gebruikte de vikingsweater stof en combineerde dit met donkerbruine sweater voor de mouwen en oranje boordjes. Ik heb nog gedacht over leren schouderstukken maar dat leek me zo onhandig met wassen (geen idee of je nepleer makkelijk kan wassen, jullie?).
De trui was een groot succes hier in huis en er ligt al weer een volgende stofje klaar voor dit toffe model!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten