zondag 4 juni 2017

Upcycling mijn verslaving

De afvalberg wordt groter en groter dus laat ik eens proberen hier iets aan te doen. Op Pinterest zag ik al zoveel leuke ideeën voorbij komen om snoep- en chipsverpakkingen te hergebruiken als etui
Maarja als je wist hoeveel dingen ik op mijn eigen Pinterestbord 'leuk om uit te proberen' staan...
Dan snap je wel dat dat er veel dingen zijn waar ik niet aan toe kom. Soms krijg ik het dan ineens op mijn heupen en MOET er iets gemaakt worden wat ik op dat moment in mijn hoofd krijg.
Aangezien we een feestje hadden van een nichtje besloot ik om in plaats van een envelopje met geld een leuk etuitje te naaien om het geld in te doen.
Ik volgde een tutorial van Pinterest (of Google bijvoorbeeld 'chip bag pencil case') en het zat eigenlijk zo in elkaar. Het schuift wel verschrikkelijk tijdens het naaien maar misschien kwam dat omdat ik geen vinyl heb gebruikt maar een plastic verpakking die in nog had liggen (ik bedacht met immers pas op zaterdagavond om 19 uur dat ik dat ging maken).
Het is supertof om te doen, snel klaar en voor de binnenkant kan je mooi restjes stof opmaken!






  













Geen opmerkingen:

Een reactie posten