zondag 6 augustus 2017

Racerbackdress 2.0

De racerbackdress die ik een tijdje geleden cadeau gaf aan een vriendin maakte ik ook voor mijn dochter.
In een ander stofje en met een flamingo applicatie op de voorzijde werd het een heel ander jurkje.



Ze was er erg blij mee en ik kon mezelf dan wel voor mijn kop slaan toen ik het jurkje in de was gooide met een nieuwe lap stof met een rood streepje. Natuurlijk was het jurkje het enige dat lichtroze uit de machine kwam...oh wat baalde ik want normaal gooi ik er zo'n kleurenvangdoekje bij maar ditmaal vergat ik het in mijn haast. Meteen het jurkje nog twee keer gewassen met biotex en gelukkig ging de roze kleur er grotendeels uit.

Ik was opgelucht dat ik de fotoshoot in ieder geval al had gedaan...
De applicatie is een afbeelding uit een oude Knippie en sneed ik met de scan 'n cut uit glittervinyl.
Het jurkjes patroon komt van Crafterhours en de stof van de fijne stoffenwinkel Kersenpitje uit Leuven.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten